"Det er en nyfortolkning af en typisk Gestuz kollektion"
SPONSORERET indhold

"Det er en nyfortolkning af en typisk Gestuz kollektion"

Vi fangedeSanne Sehested, som er chefdesigner for Gestuz, der er en af de tre nominerede modebrands i dette års Guldknap-pris, som ALT for damerne uddeler og som du kan være med til at stemme om. Se de øvrige nominerede her.

Af:: Søs Lytjohan
17. jun. 2015 | Guldknap | ALT for damerne

Nu er I nomineret til Alt for damernes Guldknap-pris. Har I mærket opmærksomhed omkring nomineringen?
Det er helt utroligt, så meget positiv opmærksomhed vi har fået - især fra privatpersoner. De har givet deres ros videre til butikkerne, skrevet mails til os og kontaktet os på sociale medier, for at sige at de synes det er velfortjent, og at de har stemt. Det er virkelig rørende at opleve!

Hvilket item er dit favorit-item fra AW15-kollektionen?
Klart vores grønne velour sæt som er så effortless lækkert og har den smukkeste farve. Det er på én gang casual og dresset. Man kan også sagtens bruge sættet hver for sig. Buksen er nemlig også lækker at styles med en strik og sneakers for et skønt hverdags look. Jakken er også cool at style med vores flaired stretch-skind bukser. Det er et sæt, der kan bruges på rigtig mange måde, uden af det mister sin coolness.



Er det en typisk kollektion for brandet?
Det er en nyfortolkning af en typisk Gestuz kollektion. Vi har nemlig stadig et Rock'n'Roll look, der er blevet blødt lidt op. Vi har vores kendte statement pieces som skindjakker og overtøj, men også en masse af strik og kjoler. Der er masser af nyheder, feminine kjoler og must-have klassikere, der kan bruges de næste mange sæsoner.

Hvad er I mest stolte over at have opnået?
Vi er meget stolte af vores AW15 kollektion, og må nok erkende, at det er den bedste vi har lavet til dato. Den er moderne, klassisk, sofistikeret og ikke mindst meget klædelig. Det er lykkedes os at blancere mellem det traditionelle og sofistikeret. Den er både effortless og spændende. Og jeg er stolt over, at vi har arbejdet endnu mere med lækre materialer, så tøjet også holder længere. Kampagnen udtrykker meget præcist hvem Gestuz er.

Hvor ser du brandet om 10 år?
Vi ser Gestuz som et brand, der står med egne butikker i storbyerne i Skandinavien, hvor kunderne komme ind og virkelig oplever essensen af Gestuz, og kan drage en parallel mellen butikkernes visuelle udtryk og tøjets design. Der udover har vi adskillige shop in shopper I Europa's stor byer. Der er stor efterspørgsel på at åbne i US, men vi vil gerne fokusere helhjertet på eksisterende markeder først.