500 m² ekstra fashion i Magasin på Kgs. Nytorv
SPONSORERET indhold

500 m² ekstra fashion i Magasin på Kgs. Nytorv

27. feb. 2013 | Mode | Eurowoman

Magasin på Kgs. Nytorv har udvidet dameafdelingen på 2. etage, så hele etagen nu er dedikeret til tøj og fashion. Skoafdelingen er samtidig blevet meget større og er nu placeret i stueetagen, hvor flere nye brands er kommet til. Det har ligeledes givet plads til flere nye brands på 2. sal, som nu rummer 500 m² ekstra fashion.

Blandt de nye brands er Heartmade by Julie Fagerholt og Maison Scotch. Ombygningen har samtidig betydet nye eller ombyggede shops for blandt andre Ganni, NN.07, Club Monaco, Ilse Jacobsen Hornbæk og by Malene Birger. Der er derfor flere shops, som har fået ny placering på etagen, hvor eksempelvis Club Monaco og by Malene Birger nu er placeret, hvor der før var skoafdeling.

Store Manager Anne Marie Hansen er meget tilfreds med afdelingens nye udvidelse: ”De 500 km² ekstra fashion på vores 2. sal gør os til Danmarks største fashionafdeling og det er vi fantastisk stolte af. Etagen er blevet et sandt modemekka, hvor førende danske og internationale brands er repræsenteret.

Vi kan allerede nu se en øget trafik i forhold til tidligere.” Magasins Personlige Shoppere har i forbindelse med ombygningen på etagen fået en eksklusiv suite, hvor det er muligt at få gratis eksperthjælp til at finde sin personlige stil eller blot få opgraderet garderoben.

Med en Personlig Shopper kan du nemt og effektivt undgå de sædvanlige fejlkøb og shoppe en velfungerende garderobe.

Kig forbi dameafdelingen på 2. sal i Magasin på Kgs. Nytorv og se sæsonens tendenser og de nyeste kollektioner og book gratis tid med en Personlig Shopper på magasin.dk/book.

Se også: Ny kreativ chef for Hunter