Alexa Chung i Burberry
SPONSORERET indhold

Dette udskældte logoprint er tilbage

Ikke én gang i Christopher Baileys mange år, som kreativ direktør for det engelske modehus, har det ikoniske print fyldt så meget som nu.

Af: Kristian Hindø-Lings Foto: Getty Images
25. sep. 2017 | Mode | Eurowoman

Burberry er en sikker vinder – både når du snakker med de mindre modeinteresserede i din omgangskreds, skal have en klassisk trenchcoat eller leder efter et modehus, der har ikonstatus. For ingen kan tænke på Burberry uden at tænke på de ikoniske tern – og omvendt.

LÆS OGSÅ: Sæsonens 16 vigtigste tendenser

Netop ternene har været noget, man som forbruger associerede med det engelske modehus fra 1856, men de har også været en uundgåelig faktor i kollektionerne lige indtil 2002, hvor de ikoniske tern kun har haft en meget lille rolle i de efterfølgende kollektioner. Lige indtil nu.

Under London Fashion Week tog Christopher Bailey nemlig logotendensen op igen, og viste det på næsten hver en model, der gik ned af catwalken.

Her så vi kasketter, regnfrakker, tasker og trenchcoats i plast. Alle plastret til med det originale print, men også i andre farvekombinationer, som rød, blå og sort/hvid.

Er du som os klar på tendensen og ikke kan vente til foråret, er du heldig. Burberry er nemlig blandt de modehuse, hvis kollektioner er ”See Now Buy Now”, og derfor kan du allerede nu få fingrene i dine favoritter.

Måske du skulle prøve dig med en...

Regnjakke?

Skjorte?

Paraply

Valget er dit!

Anbefalet til dig