Cara Delevingne har landet sin første kampagne for Topshop.
SPONSORERET indhold

Cara Delevingne i ny kampagne for Topshop

Hun er her der og alle vegne dette efterår. Blandt andet i kampagner for store modehuse som Chanel og Mulberry og nu også i Topshops efterårskampagne. Det bemærkelsesværdige ved kampagnen er, at det er første gang high street-kæden kun har én model om bord.

Foto: Topshop
28. jul. 2014 | Mode | Eurowoman

Kampagnen, der er skudt i London af Alasdair McLellan og stylet af Topshops chefdesigner Kate Phelan, viser gennem 12 billeder Cara Delevingne i efterårets vigtigste styles fra high street kæden; parkacoat, knæhøje, sorte ruskindsstøvler, rygløs LBD og lakbukser.

Det er Caras første kampagne for Topshop, men det langt fra første gang, hun arbejder sammen med tøjkæden. Første gang var da hun medvirkede i en Kate Moss-video for mærket i 2010 og derud over er det blevet til flere ture ned ad catwalken for mærkets "Unique" linje i 2012 og 2013.




















Det er ikke kun Caras karakteristiske udseende Topshop har brugt i kampagnen. I en tilhørende video får modellens gakkede personlighed frit spil og åbningsscnen er øjeblikket, hvor hun og kaninen, Cecil, der oprindeligt var købt som rekvisit på fotoshootet, blev forenet - senere blev den introduceret for verden på hendes Instagramkonto.





LÆS OGSÅ: Nu får Anne Wintour (endnu) mere magt