Eurowoman

Cara Delevingne er nu er varemærke

Af Anette Langberg 27.feb.2013 Mode

20-årige Cara Delevingne har været på alles læber det sidste stykke tid, og derfor er hun også en oplagt markedsføringsmulighed. For at undgå, at hendes navn bliver brugt som markedsføring ved alt fra parfumer, tasker og nøgleringe, har den britiske model taget patent på sit navn og oprettet firmaet Cara & Co.

Med patentet fastsætter Cara sig dermed for alvor som et brand.

Den businessmindede model ønsker at udfolde sin kreativitet mere i fremtiden, og vil ikke nøjes med at være model. Hendes virkelige passion ligger i skuespillet, og til britisk Vogue fortæller hun: "Scorsese, Tarantino, Peter Jackson, any of you — I'm ready, I'm here!"

Ambitionerne hos Cara Delevingne er tilsyneladende store, og det undrer os ikke, hvis vi snart får hende at se på det store lærred.

Se også: Shop gadestil på budget


Henter...