julie g. wester
Foto: Privat | Få skuespiller Julie G. Westers bedste tips til en sund livsstil
fit living

Julie Grundtvig Wester om kost og træning

Julie G. Wester: "En kur jeg aldrig glemmer..."

Del på

Julie er vegetar, har aldrig været fuld og så er hun en af dem, der rent faktisk elsker at træne. Bliv inspireret af den smukke skuespillerindes sunde liv her.

Af 11.jul.2017 Sundhed

MAD

Jeg begynder min morgen med ... “Havregryn, et stort glas vand, grøn te, en god kaffe og mine vitaminpiller.”

Når jeg har travlt, spiser jeg ... “Ristet rugbrød med avocado og sojaristede kerner, et æble, en proteinbar fra Evo Hemp elleren RXBAR på farten.”

I mit køleskab er der altid ... “Jeg har været vegetar siden teenageårene, så kål, gulerødder, kartofler og broccoli.”

Hvis jeg går sukkerkold ... “Spiser jeg tørret frugt, nødder eller en proteinbar.”

For mig er aftensmad lig med ... “Mit yndlingsmåltid på dagen.”

En kur jeg aldrig glemmer ... “5:2 kuren. Jeg bliver djævelen selv, når blodsukkeret er for lavt, og sulten gnaver.”

Det sundeste jeg indtager, må være ... “Mine drikkevarer, der kun omfatter vand, te og kaffe. Jeg drikker ikke sodavand, juice eller alkohol. Jeg har faktisk aldrig været fuld, selv om mange ikke tror det, fordi jeg godt kan danse på bordene.”

Jeg tænker over, hvad jeg spiser ... “80 procent af tiden, og de sidste 20 procent er forbeholdt middage ude, lunt hjemmebagt brød og søde lakridser.”

Ugens bedste mundfuld er ... “Weekendens hjemmelavede acai bowl.”

LÆS OGSÅ: Model Emilie Liljas sunde tips til kost & træning

TRÆNING

Motion er for mig, lig med ... “En gave jeg giver til min krop og min psyke. Jeg er en af de irriterende typer, der rent faktisk elsker at træne og kan mærke, hvordan jeg det giver mig overskud, energi og selvsikkerhed i min krop.”

Jeg træner ... “I fitnesscenter et par gange om ugen, har boksetræning to til tre gange om ugen og en løbedag.”

Tid til træning, finder jeg ved at ... “Planlægge og prioritere. Træning er en prioritering – ligesom alt andet.”

Jeg føler mig sej, når ... “Jeg er færdig med min træning før klokken ni om morgenen. En ægte win-følelse for et inkarneret B-menneske.”

Min største sportspræstation er ... “At jeg har trænet tre til seks gange om ugen i over halvandet år.”

Jeg kommer aldrig til at dyrke ... “Fodbold og håndbold.”

Jeg drømmer om at kunne ... “Tage på ferie med en sportshobby som surfing, dykning, klatring eller andet. Det, tror jeg, er en fed måde at rejse verden rundt på!”

LÆS OGSÅ: Emily Salomon: "Jeg er den bedste udgave af mig selv, når jeg har sovet nok og ikke er sulten"

HVERDAG

En typisk hverdag er fyldt med ... “Filmarbejde, træning, skole, projekter, god mad, masser af kaffe og lister, der holder styr på de 117 ting, jeg også skal.”

Jeg arbejder godt, når ... “Jeg er passioneret og får lov til at tage ansvar.”

Det bedste tidspunkt er ... “Min Julie-Julie-tid. Det er alenetid, hvor jeg laver dejlige aftaler med mig selv.”

Hverdagslykke er ... “At spise god, sund, økologisk og hjemmelavet mad.”

Jeg sover ... “Tungt, helst i seks til otte timer, hvis jeg skal være mit bedste jeg.”

I weekenden elsker jeg ... “At stå tidligt op, få trænet og ordnet dagens sager – for så at kunne vende tilbage til sofaen eller feste uden dårlig samvittighed.”

Jeg kan ikke leve uden ... “At rejse flere gange årligt. Det er nødvendigt for en perfektionistisk planlægger som mig at få rusket lidt op i mine vaner og bare leve i nuet.”

Del på
Kommentarer (0)

Henter...