Beyoncé er H&Ms nye kampagnemodel
SPONSORERET indhold

Beyoncé er H&Ms nye kampagnemodel

21. mar. 2013 | Mode | Eurowoman

H&M er stolte, og med god grund, for i dag kan den svenske modegigant afsløre, at ingen ringere end Beyoncé er brandets nye ansigt (og krop) for deres årlige sommerkampagne.


Sangerinden vil i de næste måneder optræde i H&Ms kampagner og tv-reklamer under overskriften ’Beyoncé as Mrs. Carter in H&M’, der er en reference til hendes titel som fru Jay-Z.


”Jeg har altid elsket H&Ms fokus på sjov og prisvenlig mode. Jeg er virkelig begejstret for det koncept vi har lavet sammen, og vi går ned i forskellige følelser hos kvinder, repræsenteret ved de fire elementer – ild, vand, jord og vind. Det var et smukt photoshoot på en tropisk ø og det føltes mere som at lave en video end en reklame,’ fortæller superstjernen.


I kampagnen bærer Beyoncé – ifølge hoveddesigner Ann-Sofie Johansson – de perfekte nøglekøb fra H&M til alt hvad du behøver i din sommergarderobe. Sommerkollektionen består bl.a. af bikinier, bodycon – og florlette kjoler. Styles som Beyoncé selv har været med til at udvikle.


Kampagnen er skudt på Bahamas og er fotograferet af teamet Inez van Lamsweerde og Vinoodh Matadin, og består af klassiske billeder, men også en video, hvor Beyoncés nummer 'Standing On The Sun' vil kunne høres.


Sommerkollektionen kan købes i butikkerne og online fra maj.

Se også: Beyoncé kommer til Danmark