H2O lancerer ny badesandal inspireret af Goya
H2O har kridtet badesandalen og sætter ind i jagten på at blive en favorit hos de modeglade kvinder landet over.
Da det danske sports wear mærke H2O indgik samarbejdet med Stine Goya var det mildest talt et pletskud, der forenede modebranchens pt ret store begejstring for det sportslige udtryk med ja, mode.
Og H2O skulle da være et skarn, hvis de ikke red videre på bølgen. Derfor sender de i november endnu en gylden badesandal på gaden. Designet lægger de ikke skjul på, er kraftigt inspireret af Goya-successen.
"Vi tror på at udtrykket med det spændende og feminine look på vores klassiske sandaler, som vi sammen med Stine Goya introducerede i foråret 14, rammer dagens og nutidens modebevidste piger perfekt. Samtidigt passer denne stil godt ind i vores langsigtede strategi for og positionering af H2O som moderigtigt sportstøj i høj kvalitet til den stilbevidste pige" siger direktør Christian Trads fra H2O Sportswear.
Som led i denne nye strategi er der endnu flere lækkerier fra mærket på tapetet i fremtiden. Indtil da, kan sandalen er allerede nu findes på deres hjemmeside, hvor den kan forudbestilles. Levering sker i november. Og selvom der er lang tid til tøffelvejr, er de måske den langsigtede planlægning værd?
Du kan forudbestille her.
LÆS OGSÅ: TOPSHOP går i partnerskab med Beyoncé