Nu kan du igen tilmelde dig Danmarks hyggeligste kvindeløb.  Læs mere om overraskelserne her

Yoga øvelser

08. september

yogaøvelser for løbere

5 yogaøvelser: Bliv en bedre løber

Yogaøvelser kan gøre underværker for dit løb. Yogainstruktør Susanne Lidang giver dig sine bedste øvelser, der kan gøre dig både hurtigere, smidigere og fri for skader. De tager kun 15 minutter og er optimale som udstrækning efter en løbetur.

22. december

yoga øvelser

Stræk dig dejligere: 5 yogaøvelser

Giv dig selv en udfordring: Udfør øvelserne her dagligt i to uger og mærk forskel. Det tager kun 10 minutter – og du får et rush som efter en løbetur. Øvelserne giver nemlig flow de steder i kroppen, hvor du normalt er „blokeret”.

01. oktober

Yogaøvelse

Stræk dig dejligere: 5 yogaøvelser

Giv dig selv en udfordring: Udfør øvelserne her dagligt i to uger og mærk forskel. Det tager kun 10 minutter – og du får et rush som efter en løbetur. Øvelserne giver nemlig flow de steder i kroppen, hvor du normalt er „blokeret”.

01. oktober

Yogaøvelse

6 fantastiske yoga-øvelser

Få 6 fantastiske yoga-øvelser, som enkelt og effektivt styrker din krop − især ryggen − og giver dig energi og power til at nyde sommeren fuldt ud.

18. oktober

Yogaøvelse

Yoga mod dårlige knæ

Det er skønt at løbe, men mange timer i løbeskoene kan af og til kan give stive og smertende knæ og kan i sidste ende sætte en stopper for joggeglæden. Se her, hvordan fire enkle yogaøvelser kan holde dig fri for knæskader...Jo mere du løber, jo stærkere, men desværre også kortere bliver løbemusklerne omkring knæet. Og derfor skal de strækkes for at undgå smerter. Prøv at integrere disse fire enkle yoga­øvelser i din træning. De giver tiltrængt væske, plads og længde til dine led og sener i knæet og kan både laves før og efter din løbetur. (Ja, endda mens du ser fjernsyn!)

20. oktober

Yogaøvelse

Løber? Bliv fri for skader med tre nemme yogaøvelser

Har du ondt i knæet efter løbeturen? Du er ikke alene. Mange løbere lider af overbelastningsskader f.eks. løberknæ på grund af de ensidige, fremadrettede bevægelser. Men sådan behøver det ikke at være. Tre lette yogaøvelser kan mindske risikoen for skader. Vi viser dig hvordan...

15. september

Yogaøvelse

Prøv fit livings favorityogastilling: Ploven

På fit living laver vi yoga en gang om ugen – og vores favoritstilling er uden sammenligning Ploven, der stækker os ud, når vi har siddet for længe foran computeren. Hører du også til kontorfolket, så skulle du måske prøve den. Se her hvordan…

02. september

Yogatips

Sådan får du mere energi

Yoga hjælper med at få energien til at flyde frit i kroppen. Øvelserne her er nemme og giver nærmest kroppen en halv times indvendig massage.

02. september

Yogatips

Yoga: Lær at lave hovedstand

Hovedstand er en af yogaens mest udfordrende stillinger - men også en af de mest givende. Stillingen skulle efter sigende have store sundhedsmæssige fordele.

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Læs mere

Ok