-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
-
Adam ked af det efter brud: "Jeg blev chokeret"
‘Ex on the Beach’-deltagere forsvarer Teitur Skoubo
Deltagere fra 'Ex on the Beach' og 'Singletown' forstår ikke, at Discovery handler allerede nu, når Teitur først skal dømmes i maj.
Det kom bag på mange, da streamingplatformen Discovery+ valgte at fjerne sjette sæson af 'Ex on the beach' samt første sæson af 'Singletown' i kølvandet af, at Teitur Skoubo i marts blev tiltalt for voldtægt.
LÆS OGSÅ: Efter Kamillas sammenbrud: Endte sammen med Nicolai
Artiklen fortsættes under videoen med Mads og Emilie, der blev kærester i 'Ex on the Beach' 6...
Flere af de andre medvirkende i sæsonerne kaldte beslutningen for plat og gav udtryk for, at tilbagetrækningen af programmet var at behandle de andre deltagere uværdigt.
Heriblandt var der også flere deltagere, der forsvarede Teitur Skoubo i sagen.
LÆS OGSÅ: Remee og Mathilde afslører nye detaljer om krisen
Mads Emil Andersen lærte Teitur at kende, da de begge deltog i 'Ex on the beach'.
- Desuden synes jeg ikke, man kan reagere på en tiltale, før personen er dømt. Teitur kommer til at miste så meget på det her nu, uanset hvad dommen siger. Og det er jo ikke fair, hvis manden viser sig at være uskyldig, lyder det fra Mads i forbindelse med, at han kommentere på Discoverys beslutning om at fjerne programmet.
Den opfattelse deler han med Sandra Bischof Nielsen, der datede Teitur i 'Singletown' og kom ind i 'Ex on the Beach' 6 som hans ekskæreste.
LÆS OGSÅ: 'Landmand søger kærlighed'-par taler ud om fremtidsplaner
- Teitur er ikke dømt, så jeg forstår ikke deres måde at handle på. Hvis han er skyldig, forstår jeg dem godt, men da sagen ikke er afgjort, fatter jeg dem ikke. Derudover synes jeg lidt, det er, at pisse på os andre, der har deltaget. Jeg håber i hvert fald på, at det (sæsonerne, red.) kommer tilbage, hvis han bliver dømt uskyldig, siger baben.