-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
-
Adam ked af det efter brud: "Jeg blev chokeret"
'Paradise Hotel'-stjerne slået ud af corona
Freja er smittet med corona, og til at begynde med var hun så dårlig, at hun ikke kunne stå på sine ben. Men for Freja er symptomerne ikke det værste ved at være syg.
22-årige Freja Rømer er i disse dage i karantæne, efter en coronatest for tre dage siden viste positiv. For mange unge kan symptomerne på corona være milde eller helt ikkeeksisterende, men for Freja er det en hård omgang at være syg.
I en story på Instagram giver hun udtryk for, hvor dårlig hun har haft det.
LÆS OGSÅ: Har fået svar på coronatest
- Nu har jeg endelig været i bad, ja det lyder klamt, men jeg har ikke kunnet stå op de sidste to dage, så i dag var dagen, hvor jeg kunne gøre lidt ekstra ud af mig selv, siger hun.
Til Realityportalen uddyber Freja de voldsomme symptomer.
- Jeg startede med at mærke min krop var træt, og da jeg tog på arbejde søndag morgen, følte jeg mig bare udmattet. Da jeg så kom i gang med at arbejde, kunne jeg mærke, noget var helt galt, og jeg måtte gå hjem fra arbejde. Hele søndag lå jeg på langs og ventede svar på en podning. Jeg følte mig så ynkelig, fordi min krop var så træt og gjorde så ondt. Derudover blev jeg forpustet af at stå op i mere end fem minutter, når jeg snakkede måtte jeg sådan hive efter vejret også, fortæller Freja hvis hoved var ved at springe, hun hostede og hendes næse var stoppet.
Freja har det i dag bedre, men ikke alt er, som det plejer.
- Jeg har mistet min lugte og smagssans fuldstændig. Det er så ubehageligt, og man føler, det er fuldstændig ligegyldigt at spise. Derudover kan jeg tydeligt se, jeg også har tabt mig på de her dage. Det er virkelig ikke en fed oplevelse. Jeg har haft symptomer siden i fredags, og nu når jeg ser tilbage, så har jeg faktisk været syg længe nu.
LÆS OGSÅ: Svend fandt kærligheden i ‘Landmand søger kærlighed’: Sådan er det gået siden optagelserne
'Paradise'-baben tror dog på, at alt snart bliver godt igen.
- Jeg har det godt og vender stærkt tilbage, siger Freja, der kan vende tilbage til den virkelige verden, når hun har været symptomfri i 48 timer.