-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
-
Adam ked af det efter brud: "Jeg blev chokeret"
'Paradise'-Sejr i shitstorm: Bør meldes til politiet
Sejr fra 'Paradise' er havnet i lidt af et uvejr, efter han lagde en video op på nettet.
Hvis man følger med i den nye sæson af 'Paradise', har man også set den populære Sejr tone frem på skærmen.
Men det er ikke kun på tv, at han gør sig bemærket. Forleden dag delte han nemlig en video på Instagram, hvor han kaster en stor isklump ud af et vindue og rammer en kørende bil.
LÆS OGSÅ: ‘Bachelor’-Frederikke afslører: Jeg tog afsted for denne fyr
Videoen har fået folk til at reagere på internettet, og på den berygtede side 'Reddit' holder folk sig ikke tilbage med tilkendegivelser om, hvad de tænker om Sejrs lille stunt.
- Jeg har intet pænt at sige, andet end jeg håber, at han bliver anmeldt, skriver en Reddit-bruger og flere følger trop.
- Det skal så meget anmeldes det der. Det kunne være gået helt galt!
- Ham i bilen har sikkert fået et kæmpe chok og tænkt, det var en sten eller andet og kunne jo faktisk køre galt. Så var det sikkert ikke så sjovt mere!.
LÆS OGSÅ: Fies første tid som mor: Føler mig totalt uduelig
I en anden tråd på Reddit, opfordrer en bruger folk til at tippe politiet om episoden og videresende dem Sejrs video. Og baseret på folks kommentarer er det et initiativ, der falder i god jord hos de mange 'Reddit'-brugere.
Om de mange tips til politiet får konsekvenser for 'Paradise'-stjernen kan være tvivlsomt. Et tip er nemlig ikke det samme som en anmeldelse, det skiver politiet på deres hjemmeside. Tips bruges til at gøre politiet opmærksomme på forhold, som de burde kende til. Man kan hverken forvente et svar eller en efterforskning af sagen.
LÆS OGSÅ: Paradisoer afslører: Sådan har man sex på 'Paradise'
Sejr forklarer: Det var en drengestreg
Sejr selv er heller ikke så bekymret for, at politiet kontakter ham.
- Jeg tænker ikke, at de kommer til at kontakte mig, håber det ikke i hvert fald.. Det var en drengestreg, og det håber jeg da, de kan se, fortæller 'Paradise'-deltageren til Realityportalen og forklarer yderligere:
LÆS OGSÅ: Måtte hentes af politiet: Derfor gik Bro konkurs
- Det var en kammerat, der kørte, og vi ringede sammen efter og grinede af det.
De mange negative reaktioner har dog fået ham til at reflektere over episoden, og han har fjernet videoen.
- Jeg kan godt se, at det er noget andet nu at være en offentlig person. Nu er det ikke længere bare gutterne, der kigger med. Jeg tog den også ned kort efter, da jeg indså, at der måske var lidt en ny måske yngre målgruppe, der ser med, forklarer han og lægger sig fladt ned.