-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Endelig skete det: 'Årgang 20'-par er blevet gift
Efter otte år har Lena og Mads nu sagt det store "ja" til hinanden.
Lørdag markerer en ganske særlig dag for TV 2-parret Lena og Mads Gram Thomsen. De er nemlig endelig blevet gift efter at have været forlovede i otte år.
LÆS OGSÅ: Midt i skilsmissedrama: Janni Ree vælter sig i tilbud
Det skriver Billed-Bladet.
Ifølge mediet ringede kirkeklokkerne for det sønderjyske par i Egen Kirke på Als, få kilometer fra deres hjem.
I fire år har man kunne følge parret i 'Årgang 20', hvor de nu er blevet det sidste par til at sige "ja" til hinanden ved alteret.
Det var dog meningen, at kærlighedsfejringen skulle være fundet sted langt tidligere, men af forskellige årsager er brylluppet blev udskudt flere gange.
LÆS OGSÅ: Ærlige Line Hoffmeyer: Hjerteproblemer øger min sexlyst
Tidligere på året satte Mads nogle ord på, hvorfor brylluppet endnu engang lod vente på sig.
- Det er ingen hemmelighed, at det sidste halve års tid har været udfordrende for os som par og som forældre. Vi har skulle genfinde vores fokus og huske hinanden på kærligheden, nærværet og parforholdet når vi blev indhentet af hverdagen og hamsterhjulet, lød det blandt andet.
LÆS OGSÅ: Amalie og Mikkel uenige om frieri
Mads og Lena er forældre til sønnerne Malthe og Asmus.