-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
"Årgang 20"-Lisbeth med opsang: Ingen går fra hinanden uden grund
Lisbeth Fabricius fra "Årgang 20" får sommetider tilsendt hårde beskeder fra nettet.
Sidste år kunne "Årgang 20"-parret Lisbeth Fabricius og Christian Vernsted-Fabricius fortælle, at de desværre havde valgt at blive skilt efter 11 år og tre børn sammen.
LÆS OGSÅ: Mads Langer sælger bolig til svimlende millionbeløb
Eksparret har afgjort været igennem en hård tid, og i begyndelsen af i år meddelte Lisbeth og Christian, at de havde valgt at trække sig på ubestemt tid fra TV 2-reportageserien "Årgang 20".
Nu fortæller Lisbeth på sin Instagram, at hun efter skilsmissen af og til får tilsendt grimme beskeder og screenshots fra diverse internetfora, blandt andet Reddit - beskeder, Lisbeth normalt ikke bruger sin tid på. Dog er der grænser.
- Men nogle gange kan det være svært ikke at reagere, især når det handler om mit moderskab. Det undrer mig at folk udefra tror, de kender hele historien. Et ‘perfekt’ hus, en mand og en kernefamilie betyder ikke noget, hvis man ikke er lykkelig. Man er ikke lykkelig, hvis man hver dag går på kompromis med sig selv, skriver "Årgang 20"-deltageren og fortsætter:
- Jeg valgte at tage ansvar for min egen lykke - ikke fordi det var nemt, men fordi det var det rigtige. Et forhold er aldrig kun en persons skyld, og hvis nogen tror, at en skilsmisse bare handler om, at en ‘giver op’, så forstår man ikke, hvad livet egentlig handler om. Ingen går fra hinanden uden grund. Man river ikke sit liv midt over for sjov.
LÆS OGSÅ: "Årgang 20"-Lisbeth deler glædeligt nyt efter hård tid
Lisbeth understreger, at det er kendsgerning, at hendes børn nu er skilsmissebørn, som så mange andre. Dog lærer hun dem også, at ingen skal blive i noget, hvis man ikke er glad.
- Jeg håber, at mine børn en dag vil forstå, at livet ikke handler om at leve op til andres forventninger men om at leve et liv, der gør en glad.
Du kan se hele hendes opslag herunder.