-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Afslører fejl i 'Årgang 20'
I programmet fremgår det, at Maria Skødt er hjemmegående, men sådan forholder virkeligheden sig ikke.
"Hvordan tog i beslutningen om, at du blev hjemmegående?"
Det spørgsmål fik Maria Skødt Bek i en spørgerunde på sin Instagram, efter andet afsnit af 'Årgang 20' løb over skærmen i går. Spørgsmålet har Maria dog svært ved at svare på, da sagen er den, at hun aldrig har været hjemmegående.
LÆS OGSÅ: Det vidste du ikke om 'Årgang 20'
- Jeg vil gerne aflive den fejl, der er i programmet, hvor der står, at jeg var hjemmegående. Det har jeg aldrig været, slår hun fast i en story.
Maria Skødt Bek har blot været på barsel fra sin stilling som sygeplejerske og fået løn/barselsfagpenge under sin orlov.
- Selvom jeg har nydt min barsel, så ville jeg ikke egne mig til at være hjemmegående, skriver hun.
LÆS OGSÅ: Hussalg holder hårdt: Janni og Karsten bliver på Vedbæklund
Man kan se det nyeste afsnit af 'Årgang 20' på TV 2 PLAY.