-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
'Årgang 0'-stjerne udskrevet efter kraftige smerter: Nu venter ...
'Årgang 0'-deltageren er blevet udskrevet fra hospitalet.
Tirsdag fortalte Christina Siguenza, at hendes datter Stephanie fra 'Årgang 0' var blevet indlagt efter kraftige smerter, og man mistænkte, at det skyldtes blindtarmsbetændelse.
– Hader når ens børn bliver syge. Dog er hun den første af mine unger, der er blevet opereret. Selvom man er sygeplejerske og ved lidt om tingene, så mister man alligevel en smule grebet, når det handler om ens eget afkom og sygdom. Heldigvis kender jeg personalet her på Akutafdelingen i Slagelse, da det er min tidligere arbejdsplads, og de gør deres bedste. Hun ligger på gangen, skrev Christina på Instagram.
LÆS OGSÅ: ‘HOT NEWS: Årgang 0’-Rachel flytter sammen med kæresten'
Artiklen fortsætter under videoen, hvor du kan høre, hvorfor 'De unge mødre'-deltageren Luna valgte at blive opereret.
LÆS OGSÅ: Ikke helt slut med ‘Årgang 0’: Her vender stjernerne tilbage
Nu opdaterer 'Årgang 0'-moren på datterens helbred, og der er heldigvis gode nyheder. Stephanie er nemlig blevet udskrevet, mens man afventer svar på de sidste prøver.
- Forløbet er gået fint. Hun har stadig lidt ondt. Men der afventes svar fra nogle blodprøver, så man kan blive lidt klogere. Så nu handler det om masser af hvile, så Stephanie kan komme på højkant igen, skriver Christina på Instagram.
På sin Instagram-story fortæller Stephanie også, at hun igen er udskrevet fra hospitalet.
- Jeg er kommet hjem igen, hvilket er superdejligt. Jeg er stadig lidt skidt tilpas, men jeg har det bedre end de andre dage, skriver Stephanie og fortæller, at hendes planlagt YouTube-video lige bliver udskudt, indtil hun er helt rask.
LÆS OGSÅ: Så meget ligner ‘Årgang 0’-børnene deres forældre
Herunder kan du se det billede, som Christina har delt:
LÆS OGSÅ: Tv-instruktør afslører: Slut med ‘Årgang 0’-serien, som vi kender den