-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
-
Adam ked af det efter brud: "Jeg blev chokeret"
Cengiz efter kold luft: Vi har ikke brug for Mikkel Kessler
Luften er stadig kold mellem Geggo og Cengiz og Mikkel og Lea.
I lørdags løb Geggo og Cengiz' nyeste projekt, 'Stjerne Boksning', af stablen i København. Her boksede danske reality-stjerner mod hinanden i kampen om at vinde 10.000 kroner, og selvom det havde været hårdt arbejde for 'Familien fra Bryggen'-parret at få hele arrangementet op at køre, har de allerede nu afsløret, at der igen til næste år vil komme et 'Stjerne Boksning'-stævne.
For nogen ville det måske have virket oplagt, at Geggo og Cengiz forud for stævnet havde spurgt lidt til råds hos den populære bokser i deres familie, Mikkel Kessler. Der har dog de seneste måneder været kold luft i familien, og i følge Cengiz har det heller ikke været nødvendigt at spørge Geggos onkel til råds:
LÆS OGSÅ: WHAT: Stjerne Boksning forsøgt saboteret
LÆS OGSÅ: Midt i stor familiestrid: Mikkel og Lea udfordrer Geggo og Linse
- Jeg tænker slet ikke på, at det kunne have været oplagt. Vi har fået bikset et stævne sammen uden ham - og vi har ikke brug for ham. Han har været fantastisk i bokseverdenen, ingen tvivl om det, men vores stævne er jo ikke professionelt. Det er et amatørstævne med nogle kendisser, så det behøver vi ikke, lød det fra Cengiz, da Realityportalen.dk fangede ham i lørdags.
LÆS OGSÅ: Geggo og Cengiz taber på ‘Stjerne Boksing’: Vi er i underskud økonomisk
LÆS OGSÅ: ‘Robinson’-babe jubler: Sådan blev jeg reddet af Geggo og Cengiz
Her kunne han også bekræfte, at der stadigvæk er kold luft i familien:
- Vi snakker ikke med Mikkel og Lea, det har vi ikke gjort i lang tid, så stemningen mellem os er død. Jeg har ikke noget med dem at gøre, og de har ikke noget med os at gøre, og vi snakker ikke sammen, og det er ligesom det, slog han fast.
Se hele interviewet med Cengiz øverst i artiklen, hvor han også fortæller om udfordringerne ved at lave 'Stjerne Boksning'.
LÆS OGSÅ: CHOK! Kærligheden brast for ‘Ex on the Beach’-par
LÆS OGSÅ: Oliver ligeglad med Gunnvør: Jeg har kneppet så mange kællinger siden