-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
-
Adam ked af det efter brud: "Jeg blev chokeret"
HOT NEWS: 'Robinson'-Sasha single igen
Kæresten Nicolai er blevet skiftet ud med en tiltrængt tilværelse som single
I efterårets omgang af ‘Robinson Ekspeditionen’ tonede Sasha Louise Sprange frem på skærmen. Desværre blev deltagelsen i TV3-programmet kortvarig, men Sasha fik alligevel gjort særligt indtryk på folk, så de fleste ikke er i tvivl om, hvem den smukke blondine er.
LÆS OGSÅ: HOT NEWS: ‘Paradise’-babe er gravid
Af samme grund væltede det forståeligt nok også ind med bejlere, da Sasha var hjemme i Danmark, efter 'Robinson' blev vist. Og en af disse bejlere var kæresten Nicolai, som Sasha fandt sammen med i januar i år.
Men nu er kærligheden brast mellem parret. Det afslører Sasha overfor Realityportalen.
SE BILLEDET: Sådan så ‘Robinson’-Sasha ud som mand
Artiklen fortsætter efter artiklen, hvor transkønnede Maia søger hjælp hos en specialist til at få fjernet sit skæg
LÆS OGSÅ: WOW! Sigmund stillede stort krav for ‘Divaer i junglen’-deltagelse
- Jeg er lige blevet single. Det skete for en måneds tid siden. Jeg endte helt galt i byen på Søpavillionen. Jeg blev så fuld, og jeg kunne bare mærke, at jeg ikke var særlig glad eller lykkelig for tiden og havde brug for at være mig selv og single. Det var ret vildt. Det gik sgu bare op for mig, at det bare ikke var det rette tidspunkt for mig at være i et forhold, afslører 'Robinson'-baben.
LÆS OGSÅ: Realitystjerner hjælper Inger Støjberg i valgkampen
Efter den vilde bytur gik det op for Sasha, at hun havde brug for at fokusere på sig selv. Derfor slog hun op med kæresten Nicolai et par dage efter.
- Nu skal jeg være single og nyde at være mig selv. Jeg er også lige flyttet og har muligheden for en ny start i mit liv, fortæller Sasha, der foruden den nye lejlighed også er startet på nyt job i et mediebureau.
Se videoen øverst, hvor Sasha viste Nicolai frem, da de netop var blevet kærester.
LÆS OGSÅ: Fie Laursen afslører: Derfor har jeg løjet så meget
LÆS OGSÅ: Stort drama efter ‘Robinson’-skænderi: Jeg har søgt polititilhold!