Bananer, grisenæser og hotdogs: Acne Studios lancerer emoji-kollektion
SPONSORERET indhold

Bananer, grisenæser og hotdogs: Acne Studios lancerer emoji-kollektion

Bananer, grisenæser, hotdogs og mikrofoner – se den seneste kollektion af hverdagstøj med et twist af emoji her.

Foto: PR
01. aug. 2016 | Mode | Eurowoman

Emojis har gennem det seneste år taget mere og mere fat i modeverdenen – se bare Kim Kardashians egne 'Kimojis', Anya Hindmarchs klistermærker til tasker og Chanels couture-kollektion, som blev vist under den parisiske modeuge. Og nu kommer turen så til svenske Acne Studios.

LÆS MERE: Stilikonernes foretrukne hårbåndsbrand udvider med badetøj! – Mød kvinden bag her

Acne Studios har aldrig været bange for at tage en chance: Overdimensionerede hættetrøjer med logo, sokker fusioneret med sneakers og nu har de også tilføjet hverdagsklassikere, med et twist af emoji til deres sortiment!

LÆS MERE: Stella McCartney tager tykt pis på modebranchen i ny kampagnevideo – og vi elsker det

Hotdogs strikket i uld på sweatre, ansigter fyldt med følelser printet på kasketter, bananer på klassiske tennissko og mikrofoner, donuts, chokolademousse og grisenæser printet på bomulds t-shirts og trøjer – det er, hvad Acne Studios seneste kollektion består af.

Kollektionen er netop landet i butikkerne, og priserne ligger fra 895 kr. for en t-shirt til 2.995 kr. for et par sko.

LÆS MERE: 9 Instagram-profiler du skal følge, mens de stadig er små

LÆS MERE: Denne modetendens fra 1990'erne holder igennem efteråret

LÆS MERE: "Min hud får det vildeste boost af det!"