-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
“Nybyggerne”-par afslører kønnet på utraditionel vis
Caroline og Reece ser frem til familieforøgelse i 2025.
Caroline og Reece, der var med i TV 2-programmet “Nybyggerne” i 2021, blev første gang forældre i 2022, hvor datteren Vera kom til verden.
LÆS OGSÅ: Linse Kessler i nyt samarbejde med reality-stjerne
Nu skal de have et barn mere, det afslørede parret i november.
- Der bliver ikke kun bagt brød herhjemme, skrev parret dengang
I et opslag på Instagram afslører de nu kønnet.
- Tilbage i Danmark fik vi en scanning, hvor vi kunne få kønnet på baby i maven at vide. Vi bad jordemoderen om ikke at fortælle os det, men i stedet skrive det ned på et stykke papir. Så gik vi en hyggelig (og kold) tur langs Horsens fjord og åbnede sedlen midt på en bro, skriver parret og tilføjer:
- Det gjorde det lige en anelse mere specielt, fordi vi så kunne fokusere fuldt på hele scanningen og så gemme køn til sidst. Vi er så spændte og glæder os meget til at lillesøster kommer.
LÆS OGSÅ: Kort før VM: Landsholdsstjerne er blevet far
Se opslaget herunder: