-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Genforenet på Bryggen: Lebbe-Lone med på Linses store dag
I dag er en helt særlig dag for Linse Kessler, som holder åbningsfest for sin kiosk.
På hjørnet af Isafjordsgade og Bergthorasgade ligger 59-årige Linse Kesslers kiosk - kaldet 'Bryggen's kjosk', som i dag slår dørene op for en storslået åbningsfest.
Du kan se videoen af Linse Kessler og Lebbe-Lone herunder:
Til festlighederne på Bryggen er en masse af Linse Kesslers venner og bekendte mødt op for at fejre dagen heriblandt Lebbe-Lone.
- Idéen er, at jeg ikke har så mange dejlige penge, som jeg havde før i tiden, og jeg skulle jo finde på noget arbejde - så hvorfor ikke en kiosk? Men jeg havde ikke gjort det alene. Hvis Handy-Lotte ikke havde sagt, at hun ville gøre det med mig, havde jeg ikke gjort det, siger Linse Kessler til HER&NU, da vi møder hende på dagen.
For Linse Kessler er det vigtigt at huske hyggen, og kiosken skal være et samlingspunkt på Bryggen, ligesom der altid vil være slush-ice på hylderne, forsikrer hun.
- Jeg skal være i kiosken hver eneste dag, og lige nu kører vi bare på, siger hun.
LÆS OGSÅ: "Ex on the Beach"-stjerne skal være mor