-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Maria Fantino afslører: Det er 'X Factor'-lønnen brugt på
Maria Fantino kigger tilbage på en god tid som vært på 'X Factor'.
Sæson 17 af 'X Factor' blev Maria Fantinos debut som vært. Efter finalen kigger hun tilbage på en dejlig tid, og hun er sikker på, hun er landet på den rette hylde med 'X factor'.
LÆS OGSÅ: Nu sker det: Christopher og Cecilie flytter
Arbejdet har naturligt høstet en løn. En løn hvor der er råd til mere end bare husleje og dagligvarer, og i stedet for at investere overskuddet, har Maria valgt at gøre noget godt for sig selv og sin familie med pengene.
- Da jeg fik de første penge fra 'X Factor', valgte jeg at bruge nogle af dem på at give min mor , og lidt min far og søster som sidegave, men give min mor en rejse til Holland, hvor vi skal bo i en vindmølle, hvor vi skal ud og se tulipanfestival. Min mor taler hollandsk og har altid drømt om at skulle til tulipanfestival, fortæller Maria til HER&NU efter finalen og fortsætter:
- Jeg kunne putte nogle penge i banken, men jeg kunne også bruge dem på dem, jeg elsker. Så det ser jeg virkelig frem til. Og så skal jeg til Japan til maj. Så jeg har gode ting, jeg ser frem til.
Står det til Maria, gør hun det igen til næste år, men der er stadig en aftale, der skal falde på plads.
LÆS OGSÅ: Simons store succes: Deler opskriften på en vinder