-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Jasmin og Michael i chok over denne kommentar
Jasmin Lind og Michael Olesen dansede sig direkte videre i "Vild med dans" fredag aften.
Jasmin Lind og Michael Olesen dansede sig direkte videre til kvartfinalen i "Vild med dans" fredag aften på TV 2 - og netop ordet 'kvartfinale' gav et chok i kroppen hos parret.
LÆS OGSÅ: Thomas Blachman om nyt huskøb: Ingen kan genkende mig
Artiklen fortsætter under videoen.
– Åh shit, undskyld jeg bander, røg det ud af Michael, da HER&NU efter showet gjorde dem opmærksom på, at det er kvartfinalen næste gang.
– Okay kvartfinale - jeg tror ikke, vi har brugt det ord endnu. Jeg tror, det er første gang, jeg hører det. Det lyder sindssygt. Der er finale i ordet. Det er crazy, at vi er nået så langt, siger Jasmin glad.
Ifølge parret havde de ikke turde håbe så langt, da de for syv uger siden begyndte konkurrencen.
– Vi har snakket rigtig meget om at nyde det og tage en fredag ad gangen, for man ved aldrig, hvad der sker i "Vild med dans", siger Michael.
Michael og Jasmin nyder at danse sammen, og de er glade for, at de for lov til det igen næste fredag, hvor der kæmpes om en plads i semifinalen.