Dansk model i fornemt selskab i Guccis nye kampagne
SPONSORERET indhold

Dansk model i fornemt selskab i Guccis nye kampagne

Man kan nærmest betragte det som en konstatering af, hvem der er virkeligt in lige nu. Gucci har nemlig til deres efterårskampagne samlet cremen af cremen fra catwalken og resultatet er smukt!

11. jul. 2014 | Mode | Eurowoman

I støvede farver er hver af de syv topmodeller, der er blevet brugt, portrætteret enkeltvist i unikke looks fra FW14-kollektion fra det italienske modehus.

Endnu en gang har de brugt danske Nadja Bender, der havde sin Gucci-debut i kampagnen for deres Pre Fall kampagne tilbage i 2012. Siden er det blevet til seks kampagner og nu altså den syvende, hvor Nadja Bender er i selskab med hypede, internationale modeller som russiske Natasha Poly, polske Anja Rubik og Joan Smalls fra Puerto Rico. For slet ikke at nævne Raquel Zimmerman, Karmen Pedaru, Suvi Koponen og Janis Ancens, der alle har nyder stor opmærksomhed.

Selv siger kreativ direktør for Gucci Frida Giannini, at det er forsøget på at vise, hvem Gucci-kvinden er:

- Med denne kampagne ville jeg gerne skabe moderne, stemningsfyldte portrætter, der gengiver essensen af Gucci-kvinden; individuel, stærk, sensuel og gamlourøs.













Kronen på værket er dette billede af alle syv iført krystalbesatte kjoler.


LÆS OGSÅ: Tag med Nadja Bender på modeljob sammen med blogger Sara Samucha

Af andre opsigtsvækkende efterårskampagner kan nævnes Mulberrys efterårskampagne med Cara Delevingne.


DKNYs kampagne, der har rebelske Rita Ora som farverigt blikfang blandt mørkklædte modeller.


Og Moschinos efterårskampagne, der har vagt opsigt med den 49-årige model Linda Evangelista som en af modellerne i deres nye sort/hvid kampagne. En tendens, du kan læse mere om på ALTfordamerne.dk