Envii x GirlTalk-kampagne 2021
SPONSORERET indhold

Envii og GirlTalk hylder Kvindernes Internationale Kampdag med velgørenhedskollektion

Tøjmærket Envii har endnu engang lavet en velgørenhedskollektion i samarbejde med nonprofit organisationen GirlTalk i anledning af Kvindernes Internationale Kampdag den 8. marts 2021.

Af: Emilie Luna Rasmussen Foto: PR
08. mar. 2021 | Mode | ALT.dk

“Stop fighting yourself and start fighting for yourself.”

“As women and as girls, we are literally capable of doing anything we want!”

“You can still love yourself and be a work in progress.”

En kampagne, som hylder piger, der hjælper piger. Det er, hvad det danske tøjmærke Envii har lavet i samarbejde med nonprofit organisationen GirlTalk. Ovenstående stærke citater er en del af kampagnen, der går under navnet STRONGER TOGETHER, og som kommer fra nogle af de frivillige i GirlTalk.

envii x girltalk.jpg
Et udpluk af de smukke kampagnebilleder med nogle af GirlTalks seje frivillige.

Kampagnen bliver lanceret på Kvindernes Internationale Kampdag den 8. marts, og i den forbindelse lancerer Envii og GirlTalk en mini sweatkollektion i stærke farver, printet med citater på. Og hvis der er noget, vi har lært af at arbejde hjemme i lockdown, så er det, hvor vigtigt et lækkert sweatsæt er, og det bliver ikke mindre vigtigt af at komme med stærke budskaber. Tværtimod.

Piger skal føle sig selvsikre, værdsatte og stærke

Kollektionen består af tre sweatsæt og fire T-shirts i 100 % bomuld, og alle styles er designet til at hylde piger og styrke deres selvtillid. Det er værdier, som GirlTalk arbejder for hver eneste dag, når deres 150 frivillige rådgivere hjælper mere end 600 piger årligt gennem gratis og anonym chat.

envii x girltalk_pink sweat.jpg

”Da vi er en organisation bygget af piger, sammen med piger og for piger, ligger Kvindernes Kampdag tæt på vores hjerter. Ved at støtte GirlTalk føler vi, at vi kan gøre en lille forskel for de piger, vi henvender os til i vores kollektioner. Vi håber, alle piger vil føle sig selvsikre, værdsat og stærke hver gang, de bærer vores kollektion,” siger Line Højby, Head of Design hos Envii.

Det er ikke første gang, at det danske highstreet-mærke Envii og organisationen GirlTalk laver et samarbejde med kvinder som omdrejningspunkt. Tilbage i 2019 indgik de to parter et samarbejde med influencer og tidligere model Emilie Lilja om at lancere en mini sweatkollektion, som havde til formål at sætte fokus på vigtigheden i at tale med nogen; et af GirlTalks vigtigste budskaber.

envii x girltalk_groen sweat.jpg

Kollektionen kan købes på Kvindernes Internatonale Kampdag den 8. marts i alle Envii-butikker og på Envii.com. Hele overskudet går til GirlTalk.

Anbefalet til dig