-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
-
Adam ked af det efter brud: "Jeg blev chokeret"
Joachim modtaget som en konge: Klar til nyt liv
Den rørende opbakning har tidligere fået tårerne frem hos Joachim og Marie. Forrige lørdag var det nær sket igen.
Prins Joachim, 53, så ud til igen at være tæt på tårer, da han og prinsesse Marie, 46, i sidste lørdags blev modtaget med bragende bifald af den jublende folkemængde foran Københavns Rådhus.
LÆS OGSÅ: Trist prinsesse Marie: Athena bliver mobbet
Den rørende velkomst fandt sted seks uger efter, at parrets børn og Joachims sønner med grevinde Alexandra - med kronprinsparrets opbakning - fik frataget deres titler af dronning Margrethe – da den kongelige familie for første gang var samlet i offentligheden igen.
Det skete til endnu en fejring af majestætens 50-års regeringsjubilæum.
Hyldesten fra tilskuerne må ses om en klar anerkendelse af den hårde kamp, han kæmper for sine børn, der føler sig udstødte efter titel-degraderingen, der træder i kraft 1. januar.
LÆS OGSÅ: Kronprinsen i Frankrig uden at tale med prins Joachim
På trods af den barske behandling bakker prins Joachim og prinsesse Marie dog fortsat op om kongehuset, og de er nu klar til endnu et kapitel i den mission for Danmark, de blev sendt til Frankrig på i 2019.
Venter ved telefonen
Når Joachims treårige kontrakt som forsvarsattaché ved den danske ambassade i Paris, hvor prinsesse Marie for nylig også er tiltrådt som kulturrepræsentant, udløber til sommer, skal de videre til et nyt land.
LÆS OGSÅ: Frederik i modvind: Kritik af to rejser til Frankrig på en uge
I sidste uge var prinsen dog endnu ikke klar til at fortælle om de nye udfordringer.
– Det spørger alle om – og ja, jeg ved, hvad jeg vil. Og de rette instanser, myndigheder og personer ved også, hvad jeg vil. Jeg venter kun på, at telefonen ringer, og der bliver sagt ”Go”, sagde han til Billed-Bladet dagen før fejringen. Joachim tilføjede, at han føler, at han i sin karriere ”er et godt sted”.
HER&NU's kilder peger på en udstationering ved NATO i Bruxelles, den danske ambassade i Washington eller FN i New York, men intet tyder på, at prins Joachim afslører mere, før alt er faldet på plads.
LÆS OGSÅ: Kronprinsen i Frankrig uden at tale med prins Joachim
På humoristisk vis svarede han, ”Ja, det vil jeg da håbe”, da Billed-Bladet spurgte, om det nye job også er inden for militæret.
Det har ikke været muligt at få oplyst, hvornår der kommer endelig udmelding om den nye stilling.