-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Babylykke på den gyldne løber: "Hun er et ønskebarn"
Den danske kulturminister Jakob Engel-Schmidt og hustruen Camilla Søe bliver i år forældre igen.
Der er familieforøgelse på vej hos kulturminister Jakob Engel-Schmidt (M) og hustruen Camilla Søe. Parret, som i forvejen er forældre til toårige Olivia, venter nu endnu en datter.
Onsdag aften deltog Jakob Engel-Schmidt og Camilla Søe på den gyldne løber ved "Sport 2025" i Jyske Bank Boxen i Herning, hvor kulturministeren satte ord på forventningerne til den kommende lillesøster.
– Det bliver nok både hektisk og frustrerende, men mest af alt lykkeligt, fortæller Jakob til HER&NU.
LÆS OGSÅ: Se videoen: Sus og Bendtner overrasker på den gyldne løber til "Sport 2025"
Artiklen fortsætter under videoen:
Parret er endnu ikke landet på et navn til den lille pige, som ventes til foråret.
– Hun er et lille ønskebarn ligesom vores første pige, Olivia. Vi føler os meget heldige, fortæller Jakob.
Graviditeten går også godt for Camilia, der stolt viser maven frem på den gyldne løber.
Se billedet herunder: