-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Magnus Heunickes store lykke: Familien samlet igen
Magnus Heunicke glæder sig over, at hele familien igen bor under samme tag.
At være på efterskole kan føles som det bedste år i ens liv, men for miljøminister Magnus Heunicke har det også været hårdt at måtte undvære datteren.
LÆS OGSÅ: Her er datoen! "Ups, vi er voksne" vender tilbage
Artiklen fortsætter under videoen.
Men nu er ventetiden og savnet endelig forbi.
– Vi har fået vores yngste datter hjem fra efterskole i Nordjylland, og det betyder meget for os, at hun nu igen er sammen med os hver dag. Nu har vi vores to piger hjemme hos os, og det er bare lækkert, fortalte Magnus forud for optagelserne til "Året der gak".
Til optagelserne fulgtes han med hustruen Nina, som han har pigerne Rakel og Ella med.
– Hun er startet på gymnasiet, og det er en rigtig god beslutning, hun har taget der. Vores ældste datter blev færdig i år med gymnasiet og arbejder nu i en børnehave, siger Magnus, der glæder sig til julen.
– Der bliver kæmpestor jul med Ninas familie i år. Det bliver hyggeligt, siger Magnus, og Nina supplerer, at de skal hjem til hendes søster, som er vært for juleaften for første gang.