-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
SE BILLEDERNE: Håndboldherrerne tog fusen på kong Frederik
Verdensmestrene havde en overraskelse i ærmet, som kom bag på selveste kongen.
Kong Frederik og Københavns overborgmester Lars Weiss tog imod det danske herrelandshold i håndbold klokken lidt i fem, da bussen kørte op på Rådhuspladsen, og håndboldherrerne myldrede ud. Det var slutrundedebutanten Emil Madsen, der kom ud med trofæet, og danskerne jublede.
LÆS OGSÅ: Se billederne: Her er håndbold-herrernes private kærester
En for en lod spillere og træner sig hylde med trofæet foran de fremmødte, inden de gik ind på rådhuset for at blive hyldet indenfor.
LÆS OGSÅ: Overrasker efter VM-triumf: Skal være far igen
Håndboldherrerne havde en gave med til kong Frederik, som fik en landsholdstrøje med nummer 10 og navn på, som Nikolaj Jacobsen overrakte.
Kong Frederik kvitterede med at holde en fin tale for håndboldholdet, som han udtrykte sin største respekt for.