Weekday skubber til grænserne for køn med deres nye kampagne
SPONSORERET indhold

Weekday skubber til grænserne for køn med deres nye kampagne

Både dame- og herrekollektionen er værd at tjekke ud.

Foto: Weekday/Axel Lindahl
03. sep. 2015 | Mode | Eurowoman

Weekday fortjener lidt ekstra opmærksomhed for deres nye efterårskollektion, der traditionen tro spiller på det androgyne og gadesmarte udtryk, der har gjort mærket så populært herhjemme.

Denne sæson optræder modellerne Grace Bol og Marley Chapman i en lookbook, der sår tvivl om kønnene, som det pt er så populært at gøre på catwalken og magsinforsider med flere transseksuelle modellers stigende popularitet som bevis. Vi er mindst lige så pjattede med Marleys looks som vi er med Graces'. Så ingen grund til kun at tjekke kvindekollektionen ud!

Ser vi nærmere på selve tøjet, og ikke blot stylingen, er det en kollektion fuld af kontraster. Blødt mod hårdt, smalt til bredt og farveløse tekstiler mod sarte pasteller og frisk gul.

Glæd dig til rullekraver, sporty skørter og lange jakker. Og læder, uld og silke. Og glem ikke, at tjekke herrekollektionen ud, der også byder på flere gode fund til din garderobe med en anderledes farvepalet af brændte nuancer og koksgrå.

















Kollektionen kan shoppes her fra i morgen.

LÆS OGSÅ: Disse lagersalg skal du holde øje med 

LÆS OGSÅ: Se moderedaktionens fedeste efterårsønsker 

LÆS OGSÅ: Filippa Ks kreative direktør: "Simpel er ikke det samme som kedelig"