-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Natascha Linea afslører: Derfor skal vi skilles
Nu forklarer den unge mor, som venter sit fjerde og femte barn, hvorfor hun skal skilles.
I dag sprang Natascha Linea Kaup Jensen, som er gravid med tvillinger, en bombe på sin Instagram-profil, da hun meddelte, at hun skulle skilles fra sin mand, Mathias.
- Vi skal skilles. Efter mange overvejelser har vi besluttet os for, at vi går hver til sit, skrev Natascha Linea på Instagram.
LÆS OGSÅ: 'Vild med dans'-par skal skilles: Det er en hård tid
Nu uddyber hun, hvorfor de har valgt at gå fra hinanden. Det sker i et interview med SE&HØR.
- Vi er bare vokset fra hinanden. Der er ikke noget decideret grund til, at vi ikke er sammen mere. Der er ikke nogen decideret årsag, hvis man kan sige det sådan. Vi er stadig gode venner og vi vil heller ikke risikere, at blive mega uvenner. Så hellere gå fra hinanden nu som gode venner, siger hun til ugebladet.
LÆS OGSÅ: ‘Robinson’-Ninos og kæresten deler hjerteskærende nyhed
Tidligere har Natascha Linea ellers udtalt, at hun aldrig ville skilles fra Mathias, heller ikke selvom de to gik fra hinanden. Men nu har hun altså skiftet mening.
Mathias er far til de tvillinger, som Natascha Linea skal føde til sommer, og hun fortæller til ugebladet, at han stadig skal være en del af deres liv og skal med til scanninger og undersøgelser sammen med hende.
LÆS OGSÅ: Janni Ree efter operation: Frygter, det er kræft
'De unge mødre'-deltageren har siden januar været sygemeldt fra sin uddannelse som social- og sundhedshjælper på grund af bækkenløsning.
Udover de kommende tvillinger er Natascha Linea mor til datteren Lia, som hun har med ekskæresten Bent, og så har hun sønnen Novah med Mathias, og hendes yngste søn Miso, hvis far er David Bertelsen, som også er kendt fra 'De unge mødre'. Miso har dog aldrig mødt David, og det er Mathias, der altid har ageret far for Miso.
LÆS OGSÅ: Gravid Fie afslører: Jeg stod i mit værste mareridt