-
Janni Ree og Jeppe Stokholm fejrer og nyder kærligheden – men én ting mangler
-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
Ung mor flytter fra tvangsfjernelsessag
'De unge mødre'-deltageren stod til en tvangsfjernelse i egen kommune, men så flyttede hun.
Maria Krogh kendt fra 'De unge mødre' var kun 16 år, da hun fik sin søn Vincent. Dengang boede Maria i Billund kommune, der så Maria få en abort, og ellers lød meldingen om tvangsfjernelse, det fortæller Maria om i det seneste afsnit af 'De unge mødre'.
- Kommunen sagde, at enten var det en abort, ellers var det en tvangsfjernelse, og de skulle i hvert fald nok få den tvangsfjernelse igennem. Derfor flyttede jeg til Middelfart kommune, fordi det var en kommune, der var til at snakke med, og der fik jeg lov til at beholde Vincent, fortæller Maria.
LÆS OGSÅ: Ny ung mor var klar til børn som 14-årig
I det seneste afsnit på discovery+ er Maria så ved at flytte igen.
- Det fylder da lidt, at kommunen før har været inde i mit liv, så nu trænger jeg bare til at komme ud på egne ben og starte et liv, hvor kommunen ikke kender til min sag.
LÆS OGSÅ: Oliver og Sofie afslører familieforøgelse
Se klippet herunder og se hele afsnittet på discovery+.
LÆS OGSÅ: 'Årgang 0'-Stephanie afslører: Vil have børn nu
LÆS OGSÅ: Michelle vandt en gave, der er større end de 500.000 kroner