-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Amalie sætter ord på bruddet med Mikkel: Ekstremt lettet
For første gang føler Amalie, at hun står et godt sted, efter hende og Mikkel Skelskov er gået fra hinanden.
I november bekræftede Amalie Szigethy, at hun atter er single og ikke længere danner par med Mikkel Skelskov, som hun gennem årene har haft et turbulent on-off-forhold med.
LÆS OGSÅ: Esben Dalgaard ramt af blodprop kort før optagelserne
Trods den nye virkelighed som singlekvinde, så er Amalie fortrøstningsfuld og går ind til en fremtid uden Mikkel, der er lysere end nogensinde.
Det fortalte den tidligere forsidefrue i går, da hun gik live på sin Instagram-profil og besvarede en række spørgsmål fra nysgerrige følgere.
LÆS OGSÅ: Kendt jetset-konge langer ud efter Pitzner-søstrene
- Jeg har det rigtig godt. Det var det rigtige for mig at flytte. Jeg går ikke fra mit split med hjertesorger eller noget ulykkeligt noget. Jeg er faktisk ekstremt lettet og er glad for min beslutning, fortalte hun
- Jeg føler, at jeg shiner og har fået gnisten tilbage. Man er 33, man er stadig ung. Det er en god tid, vi går i møde nu..
Den 33-årige tv-personlighed understregede også, at der ikke er nogen ny mand i hendes liv.
- Jeg giver den gas. Jeg elsker at være social. Jeg er single. Jeg er ikke sammen med Mikkel, lød det.