-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Jesper Groth blev overrasket, da han så sig selv i "Sygeplejeskolen": Vægten skal ned
Jesper Groth ved godt, hvad der skal til, før han smider de sidste kilo.
Jesper Groth har endnu engang knappet den hvide kittel i TV 2-hittet "Sygeplejeskolen", men efter en brækket skulder, er det ikke alt, der er, som det plejer.
Artiklen fortsætter under videoen.
- Man knapper den hvide kittel igen og håber, man kan passe kostumet. Jeg er ret tyk i den her sæson, hvilket også skyldes, at jeg lå stille med den arm, siger Jesper ærligt til HER&NU og tilføjer:
- Jeg har set afsnittene, og de fede må svede.
"Fyr og Flamme"-forsangeren er ikke bange for at tale om sin vægt.
- Jeg var nok oppe på 86 kilo, og jeg vil helst veje 79. Jeg vejer nok 82 nu. Jeg har altid nydt livet lidt mere, end jeg har haft lyst til at deltage i Copenhagen Marathon, sådan er det jo.
Ifølge Jesper er det ikke noget nyt, at han begynder en slankekur efter at have set sig selv på tv.
- Det er noget, jeg har fra min mor, griner han.
Jesper har dog en plan for, hvordan de sidste kilo kan komme af.
- Nu er den behagelige sommer slut, så de første kilo er bare at sætte en prop i hvidvin-flasken, og så starter arbejdet igen, så er det de første fire kilo, smiler Jesper.