-
Janni Ree og Jeppe Stokholm fejrer og nyder kærligheden – men én ting mangler
-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
Pia Kjærsgaard og Henrik Thorup sikrer alderdommen: Ombygning og hussalg
Pia Kjærsgaard og hendes mand, Henrik Thorup, har taget en beslutning om næste fase af deres liv.
Ved Henrik Thorups fødselsdag i maj var der 80 lys i lagkagen, og det samme skal der i Pia Kjærsgaards til næste år.
Selvom Pia Kjærsgaard lige er blevet valgt til det nyoprettede regionsråd Østdanmark med et rekordstort stemmeantal og ikke er helt færdig med politik, så har alderen indhentet det aktive Dansk Folkeparti-par, og det tager de konsekvensen af.
– Vi er ved at renovere vores hus i Gentofte, så vi kan blive boende der resten af vores liv. Vi bliver jo gamle. Vi laver alt om, så vi kan klare os. Jeg er glad for, at det bliver en sommer uden så meget politik, for den ombygning kræver rigtig mange kræfter. Det er ret stort, fortalte Pia Kjærsgaard til premieren på Nykøbing Falster Revyen og kom med en afsløring.
– Vi har lige solgt vores sommerhus på Enø, og det er egentlig godt. Nu putter vi os i huset i Gentofte og får det til at fungere. Vi kommer selvfølgelig til at savne sommerhuset, men hver ting til ting tid.
Artiklen fortsætter under videoen:
Henrik er også glad for den store ombygning, som blandt andet betyder en elevator i huset, som er i tre etager.
– Jeg var glad for, at vi har en stor dobbelt garage, da vi skulle tømme vores kælder. Vi har solgt vores poolbord og andre ting fra slyngelstuen, men der er godt nok mange kasser i garagen nu, afslørede Henrik med et smil.
Pia og Henrik er faste gæster i Nykøbing Falster Revyen, og det var med store smil, at de så Annette Heick parodiere Pias afsked med Christiansborg.
– Jeg synes, at hun er rigtig god, og det var en sød parodi. Jeg fik lige et lille svirp, men på en kærlig måde. Jeg har jo været gennem revymøllen i mange år, og jeg synes, det er fint, at vi bliver brugt på den måde.
Artiklen er første gang bragt i denne uges HER&NU-blad. Du kan tegne et abonnement ved at klikke HER.