-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
-
Adam ked af det efter brud: "Jeg blev chokeret"
KÆMPE TILLYKKE! 'Årgang 0'-Christian er blevet student
Den sidste af de tre 'Årgang 0'-børn er nu blevet student.
For en måned siden fik den første af de tre 'Årgang 0'-børn sin studentereksamen, da Rachel Ellebye efter tre år blev student fra den internationale gymnasielle uddannelse, International Baccalaureate, ofte forkortet IB, på Birkerød Gymnasium.
LÆS OGSÅ: ’Årgang 0’-Stephanie: Sådan har den første tid uden et tv-hold været
I går var det så blevet Stephanie van-der Watts tur, da hun blev HF-student i Slagelse. Hun klarede sidste eksamen med bravur og fik dermed skrevet 12 i sin studenterhue.
LÆS OGSÅ: Det vidste du ikke om ‘Årgang 0’
Artiklen fortsætter under videoen, hvor'De unge mødre'-Sonni bliver student.
LÆS OGSÅ: GOD nyhed: Man kan stadig følge ‘Årgang 0’-børnene
Aarhus-fyren Christian Elhauge måtte vente længst af de tre stjerner, men i dag - på sin 19 års fødselsdag - har han også fået sin studenterhue på. Christian har de seneste tre år gået på Marselisborg Gymnasium i Aarhus, som vi også har kunnet følge i 'Årgang 0', og i dag kulminerede de tre års hårde arbejde med en festdag i høj solskin.
LÆS OGSÅ: Så meget ligner ‘Årgang 0’-børnene deres forældre
LÆS OGSÅ: Anna Due er blevet student: Jeg brød reglerne
- Tusind tak til kaptajnen for en fantastisk tur, skriver Christian på sin Instagram-profil sammen med en video af, at han er på bådcafe med familien.
Meget tyder på, at Christian i aften eller en af de nærmeste dage skal holde et brag af en studenterfest for at fejre den store begivenhed, idet Christians mor, Tina Elhauge, har delt et billede på sin Instagram-profil af familien, der er ude at handle stort ind:
LÆS OGSÅ: ‘Årgang 0’-fyr er blevet student
- Vi varmer op til studentergilde, lyder billedteksten.
Kæmpe stort tillykke til Christian!
LÆS OGSÅ: ‘De unge mødre’-Luna er blevet student: Det skal snittet bruges til
Se et billede af den flotte student nedenfor:
LÆS OGSÅ: Efter voldeligt forhold: Nu har reality-babe fundet ny kæreste