-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Indrømmer: Uvenner for åben mikrofon
Det er ikke kun i privaten, bølgerne af og til går højt hos kendisparret.
Stephanie 'Geggo' Karma Salvarli og Cengiz Salvarli er ikke bare ægtefolk og forældre sammen.
De har også i årevis arbejdet sammen, både med diverse virksomheder, i flere tv-programmer og senest i parrets fælles podcast 'Geggo & Cengiz - Helt Ærligt', som er tilgængelig på Podimo.
LÆS OGSÅ: Efter 33 dage på sygehuset: - Endelig kommer kendispar hjem
Podcasten har de lavet intet mindre end 100 episoder af, og inden længe kan de da også fejre 10 år som par.
Derfor er der da også mange af lytterne, der er nysgerrige på, hvorvidt de to nogensinde har været uvenner, mens de har optaget - særligt, fordi de jo selvsagt bruger rigtig meget tid sammen, både privat og arbejdsmæssigt.
Det svarer parret på i podcastens seneste episode.
- Vi har været meget uvenner to gange, erkender Geggo, efter produceren da også gør klart, at det er blevet bemærket i kontrolrummet.
Begge tvivler de dog på, at det er noget, lytterne har bidt mærke i - og det er der, ifølge Stephanie, en ganske god grund til.
LÆS OGSÅ: SE BILLEDERNE: Sådan går det med 'Robinson'-Marcs finger i dag
- Det er fordi vores jargon i forvejen er lidt hård, forklarer hun og tilføjer:
- Hvis vi havde en jargon, der var super kærlig, optimistisk og positiv overfor hinanden, tror jeg virkelig, man ville bemærke, vi var uvenner.
Cengiz er dog ikke helt overbevist om, at det er sådan, det forholder sig.
LÆS OGSÅ: Jeanette Ottesen mentalt ødelagt: Minderne er væk
- Jeg tror faktisk mere, det er fordi vi kan komme ind og så lægger vi det lige fra os, fordi vi er professionelle. Når jeg taler for mit eget vedkommende, lyder det fra ham.
Helt lige så nemt ved det har Stephanie nu ikke.
- Jeg vil gerne være helt ærlig og sige, at jeg synes, det er rigtig, rigtig svært at lave, hvad enten det er fjernsyn eller podcast, så synes jeg det er psykopatsvært at lave sammen, hvis vi er uvenner, fortæller hun.
LÆS OGSÅ: TV 2-par afslører stor nyhed: Som at være tilbage i 'Nybyggerne'