-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Nu trækker Jesper Koch stikket: Har svigtet familien
I kokkens tv-serie kan man komme helt tæt på hans beslutning om at stoppe på restauranten på Alsik.
I aftenens afsnit af "Koch'en på toppen" takker Jesper Koch af. Afskeden med Alsik får alle følelser i spil - for beslutningen har på ingen måde været let.
LÆS OGSÅ: Farvel til Lene – goddag til Sofie: Det mener de tidligere deltagere om værtsskiftet
Hjemme i Aarhus står det klart, at Jesper har været meget væk, og hans brødre giver ham tørt på.
Artiklen fortsætter under videoen
- Jeg synes, det er den rette beslutning. Også familiært set. Der er nogen, der har måttet lide - hans venner, gode bekendte, os som familie de sidste seks år, fastslår hans tvillingebror Michael Koch. Og Jesper er ikke uenig.
- Det har været en lang beslutning - ikke at skulle tage beslutningen. Det ved I jo også godt. Det er seks og et halvt år, det gør man jo ikke fra en søndag til en mandag. Det er et år siden, vi begyndte at snakke om det, fortæller han og tilføjer:
Marys store bekymring: Isabella og Christian hængt ud og forfulgt af rygter
- Det er ikke noget, jeg har fortrudt.
Den tv-glade kok understreger, at han glæder sig til alle de ting, han får tid til nu sammen med sin familie.
Man kan se mere omkring afskeden med Alsik i aftenens sæsonafslutning "Jesper Koch" på TV3 kl. 20.00 eller på Viaplay.