-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
-
Adam ked af det efter brud: "Jeg blev chokeret"
"Landmand"-Bianca undskylder efter voldsom kritik: Jeg får hjælp
Bianca tager bladet fra munden, efter hun har modtaget massiv kritik på sociale medier efter gårsdagens afsnit af "Landmand søger kærlighed".
Det så kortvarigt ud til, at årets yngste deltager i "Landmand søger kærlighed", 21-årige Bianca Eisenhart, fandt sin drømmemand i den charmerende drengerøv Sebastian. Deres kemi var øjeblikkelig, og han blev da også den heldige, hun valgte til sidst i programmet.
LÆS OGSÅ: Efter 12 år i Familieretshuset: Oliver Bjerrehuus opgiver kampen om børnene
Artiklen fortsætter under videoen.
Men så kom dramaet: I gårsdagens episode, da de skulle dele en middag under deres "romantiske" weekend, forvandlede Bianca sig fra sød til "fjendsk" og "kølig" på et øjeblik. Og den opførsel fik Sebastian til at forlade hende og optagelserne før tid.
Afsnittet sendte chokbølger gennem tv-stuerne, og seerne har ikke været blege for at kalde Bianca alt fra uforskammet til modbydelig i diverse kommentarspor på sociale medier.
I lyset af de mange kommentarer reagerer Bianca nu selv i et langt og ærligt opslag på Instagram.
- Alt i alt ligger jeg mig fladt ned, og anerkender mine fejl. Jeg havde aldrig et ønske om at ændre Sebastian eller at kontrollere ham. Aldrig. Jeg sagde også i programmet, at han ikke skulle ændre noget, for det var bare sådan han var. Desværre var det ikke et match med min karakter, og vi gled skævt ind på hinanden efter optagelserne på kroen, skriver Bianca.
LÆS OGSÅ: Mette Sommer afslører babynavn
Tvang ham til at gå
Den unge landmand afslører også, at der er én ting fra middagen, hun virkelig fortryder.
- Jeg fortryder, at jeg fik sagt det med at ville ses hver 2. uge. For det ved jeg, ligesom alle andre, ikke er holdbart overhovedet. Jeg vidste udemærket, at det var for lidt, og jeg tvang dermed Sebastian til at sige farvel. En teknik jeg har brugt for meget gennem mit liv. At skubbe folk derud, hvor det ikke er mig der skal træffe en beslutning, forklarer Bianca
LÆS OGSÅ: Sebastian åbner op: Derfor gik det galt med Bianca
Får hjælp
Bianca slår fast, at hendes borderline bærer en stor del af skylden for hendes opførsel.
- At jeg bruger min borderline som en undskyldning, er jeg uenig i. Ganske enkelt. Den påvirker nemlig min måde at tale, snerre og hidse mig op på. Og det kan mine tætte venner og familie bekræfte (samt min psykiater). Og ja, jeg er stadig i behandling og får stadig hjælp, selvom jeg af og til føler, at jeg bare burde droppe det. Jeg er stolt af, at jeg anerkender mine fejltrin i programmet.
Læs hele Biancas opslag fra Instagram herunder.