-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Efter stor sorg: Lene Beier byder velkommen til nyt familiemedlem
Efter tabet af sin elskede hund Bruce Wayne har Lene Beier igen fået en firbenet ven, og glæden er stor i det lille hjem.
Tilbage i marts måtte tv-vært Lene Beier tage en tårevædet afsked med sin elskede hund Bruce Wayne, der pludseligt blev alvorligt syg efter 11 år som en fast del af familien.
Artiklen fortsætter under videoen:
Sorgen fyldte naturligvis meget, men nu har der igen sneget sig hundeglæde ind i hjemmet. På Instagram afslører "Vi drukner i rod"-værten, at familien har fået en ny firbenet ven.
LÆS OGSÅ: Se de fine billeder: Drew Sycamore viser babybulen frem
- Jeg har været lidt stille de sidste dage, men det er, fordi jeg er på vej hjem med vores nye hund. Han er ni måneder og SÅ dejlig. Jeg glæder mig til at vise ham frem og fortælle mere, når familien har mødt ham, skriver hun.
En familiebeslutning
Lene Beier har endnu ikke har delt et billede af den lille vuf, men der er ingen tvivl om, at han allerede har vundet hendes hjerte.
- Det var en familiebeslutning, at jeg skulle rejse hjem og møde ham. Og han er lige så kærlig, putteglad og social, som vi drømte om, lyder det videre fra den glade hundeejer.
LÆS OGSÅ: DR-vært hjemme igen efter operation: Rørende gave fra kollegaerne