-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Se før- og efterbillede: TV 2-deltager i stort vægttab
Mathilde havde et tilbagefald efter "Fem fede kokke", men nu har hun tabt 20 kilo.
I slutningen af 2024 kunne Mathilde Agermose ærligt fortælle, at de 15 kilo, hun havde tabt i TV 2-programmet "Fem fede kokke", var halvdelen taget på igen.
LÆS OGSÅ: Køber villa af kendispar: Her skal Dennis Knudsen og børnene bo
Artiklen fortsætter under videoen.
Men samtidig var slutningen af 2024 en ny begyndelse. En begyndelse, hvor Mathilde begyndte på vægttabsmedicinen Wegovy. Og det har vist sig at have stor succes for kokken.
- Det kræver motivation, stædighed og tro! Samtidig er jeg også dybt taknemmelig for, at jeg turde starte på Wegovy. Det har helt sikkert været en kæmpe hjælp, samtidig med jeg har sat ekstra fokus på motionsdelen, fortæller Mathilde.
Mathilde har tabt intet mindre end 20 kilo samt 30 cm bare i taljen.
- Nu er jeg sundere og endnu tættere på drømmen om en dag at stifte familie, siger Mathilde.
LÆS OGSÅ: Efter stort tab: "Nybygger"-par i babylykke
Vægttabet ses tydeligt i før- og efterbilledet herunder: