-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
"Nybyggerne"-par er blevet forældre
’Nybyggerne’-parret er travlt optage i Lykkeland, skriver de.
Isabella og Naphtali Normann, der skabte deres drømmehjem i sæson ni af "Nybyggerne", er blevet forældre for første gang.
Artiklen fortsætter under videoen.
Det afslører de i et opslag på Instagram.
– Som I nok har regnet ud, er jeg travlt optaget i Lykkeland. Hans-Karlo kom ud til os den 23. oktober klokken 14.43 i 4260 perfekte gram, skriver Isabella.
Isabella slår derudover fast, at den lille familie har det godt.
– Vores eneste bekymring er, hvordan vi kan få tiden til at gå bare lidt langsommere, så vi kan nå at suge det hele til os, lyder det.
Sidste år var Isabella og Naphtali Normann Noer igennem deres livs sorg, da de mistede deres søn, Kai Lenny, i 21. uge af graviditeten.
Misdannelsesscanningen i uge 20 viste en lille misdannelse i sønnens organer, som endte med at koste ham livet. Isabella fødte sønnen, som var død ved fødslen.
I april i år kunne hun dog dele den glædelige nyhed, at hun var blevet gravid igen.
- Jeg er gravid igen i uge 15, og vi er meget glade, fortalte hun i april.
Se opslaget fra Instagram herunder.