-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Trodser lægernes dom: Nu er Leo hjemme hos Sussi igen
Efter flere måneder på hospitalet er den nordjyske musiker vendt hjem.
Siden midten af december har Leo Nielsen været så syg af tarmslyng, at lægerne flere gange har sagt til hustruen Sussi, at hun ikke skal regne med at få ham med hjem fra hospitalet igen.
LÆS OGSÅ: Se billederne: Søren Fauli sætter liebhaversommerhus to millioner ned i pris
Men det har hun fået. Han er atter tilbage i huset i Saltum.
Det fortæller Sussi til SE og HØR.
- Vi har fået en sygeseng fra kommunen, men han er ikke så vild med at komme op i den, så jeg er sikker på, at vi kommer til at ligge i dobbeltsengen i nat. Så kan han også ligge og mærke mig, det har han ikke gjort i lang tid, siger Sussi til mediet.
LÆS OGSÅ: Her er den nye 'Årgang 20'-deltager
Selvom Leo er blevet udskrevet, er der ikke planer om, at han foreløbig skal være en del af popduoen.
Så mens Sussi øver med sine nye bandmedlemmer, vil Leo se på nogle computerprogrammer, som han købte, inden han blev indlagt.