Køleskabsmagneter
Foto: PR | Balenciagas Resort 2018-kollektion
Eurowoman

Nu skal dine køleskabsmagneter hænge i ørene

Det hører efterhånden til sjældenhederne, at Demna Gvasalia, der til daglig både designer for eget modehus, Vetements og det franske modehus, Balenciaga, skaber noget, der er ”almindeligt” og brugbart. Det gælder også hans seneste påfund, der er lige dele skørt og genialt.

Af Kristian Hindø-Lings 25.apr.2018 Mode

Hvis du er halvfemserbarn, så kommer du til at elske denne her. Den georgianske designer, Demna Gvasalia der overtog rollen som kreativ direktør for Balenciaga fra amerikanske Alexander Wang i 2015, har drejet huset i en helt ny retning.

LÆS OGSÅ: Denne mindre pæne men praktiske støvle får nu revanche

Men det er ikke bare det franske modehus, som den georgianske designer har taget i en ny retning – han har også vendt op og ned på alt det, vi kendte Balenciaga for, og givet os noget nyt og forfriskende.

Balenciagas resort 2018-kollektion.

Igennem årene har det både været oppustelige dyneveste, svinedyre IKEA-poser, voldsomme sneakers og andre sjove sager, han har fået os alle til at sukke efter, og nu er der endnu et kreativt tiltag på banen. Nemlig køleskabsmagnetøreringe.

Øreringene fra Balenciaga koster 1.500 kr. pr. bogstav. Stavemulighederne er utallige, så det bare at give kreativiteten frit løb.

Hvis du var barn, mor eller bare legesyg igennem halvfemserne, så var disse magneter uundgåelige på ethvert køleskab. Nu skal de altså ned fra køleskabet, og i stedet hænge i ørene. Hvad tror du? Er det en trend, du tror på? Vi er i tvivl – Balenciaga har før haft held med lidt af hvert.


Henter...