-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
-
Adam ked af det efter brud: "Jeg blev chokeret"
Nadia Shila vil bryde den sociale arv: Min datter skal ikke være som mig
'De unge mødre'-deltageren har store planer for datteren.
Nadia Shila Petersen blev i går mor til en lille pige, da datteren Hope endelig kom til verden med en vægt 4700 gram og en længde på 52 centimeter. Både mor og datter har det efter fødslen godt, og den nybagte mormor var også glad for sit nye barnebarn.
- Jeg er så stolt, sagde Heidi Pedersen efter fødslen til Realityportalen.dk.
LÆS OGSÅ: Nadia Shila afslører: Dét er der sket med min mor
LÆS ALT OM NADIA SHILA-SAGEN HER
Artiklen fortsætter under videoen, hvor du kan se, hvordan det ser ud, når Nadia Shila og kæresten er ude at tigge om penge.
LÆS OGSÅ: Nadia Shila sviner Geggo: Det er kvalmende!
LÆS OGSÅ: Gravide Nadia Shila afslører: Så vildt er vores sexliv
Nadia Shila har for nylig fortalt, at hun sammen med sin forlovede, Jeremy, har fået en lejlighed og derfor ikke længere er hjemløse - noget de ellers har været i en stor del af den periode, som den unge mor har opholdt sig i USA. Derfor får hun fast tag over hovedet i de første dage i hendes liv.
Og sådan forbliver det, hvis 'De unge mødre'-deltageren, der i Danmark er tiltalt for en lang række anklager om bedrageri og dokumentforfalskning, får sin vilje, så forbliver det sådan. Datteren skal nemlig ikke ende lige som hende selv, fortæller Nadia Shila i afsnit to af DR3-serien 'Hjemløs på Instagram', der sendes onsdag og siden søndag har været tilgængelig på DR TV.
- For mig er det helt sikkert vigtigt, at jeg i hvert fald gør et forsøg på at bryde den sociale arv. Og jeg vil også opdrage min datter til, at hun ikke skal ende lige som mig eller hendes mormor. Det skal helt sikkert være bedre, end det liv jeg har, og bedre end det liv jeg har haft.
- Det opnår man vel ved at guide dem i en anden retning end man selv har været i. Hun kommer ikke til at sidde som hjemløs som 22-årig, for jeg vil gøre mit for, at det ikke kommer til at ske. Og for at hun får en uddannelse og kommer til at få noget ud af sit liv.
Du kan se det andet afsnit af 'Hjemløs på Instagram' på onsdag klokken 21:00 på DR3 eller allerede nu på DR TV.