-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Thomas Blachman om Sofie Linde: Utrolig opmærksomhedskrævende
Thomas Blachman finder Sofie Lindes udmelding opmærksomhedskrævende.
I går kom det frem, at Sofie Linde trækker sig som vært på 'X Factor' efter denne sæson er afsluttet.
LÆS OGSÅ: AFSLØRING: Derfor dropper Lise Rønne sit job
Sofie Linde har siden 2016 været vært på programmet kun afbrudt af barsel, og hendes udmelding om ikke at fortsætte kommer midt i en sæson.
Det er ifølge dommer Thomas Blachman ikke okay.
- Sofie er god til sit arbejde bestemt, men når det er sagt, syntes jeg, det er utrolig opmærksomhedskrævende at melde ud med denne slags minus-energi, altimens vi andre forsøger at passe vores arbejde. Hvorfor ikke bare have ventet og sagt nej næste gang, Sofie blev spurgt, om hun ville være med i programmet igen skriver Blachman i en besked til Ekstra Bladet.
LÆS OGSÅ: 'Vild med dans'-stjerne i babylykke
Hvem der bliver vært på programmet efter Sofie Linde vides endnu ikke.
- Hvad fremtiden bringer, venter vi lige lidt med, lige nu koncentrer vi os om denne sæson, og vi ser frem til seks forrygende liveshows og en finale med Sofie ved roret, forklarer Dorte Borregaard til SE og HØR.
Lige nu er det ikke engang besluttet, om der kommer en sæson mere efter den igangværende.
LÆS OGSÅ: Mai Manniche bedraget: Trekantsdrama
'X Factor' kan ses hver fredag kl. 20.00 på DR og DRTV.