Nu kan du igen tilmelde dig Danmarks hyggeligste kvindeløb.  Læs mere om overraskelserne her

Løbeprogram

10. september

løbeprogram

Bliv en (endnu) bedre løber

Er du klar til at løbe hurtigere eller længere – eller måske begge dele? Så snør skoene, for her får du opskriften og de bedste løbeprogrammer til både den korte og lange distance.

12. juni

løbeprogram for begynder

Bliv vild med at løbe: Klar, parat, 5 km

Vil du også gerne være en af dem, der elsker at løbe - så har du chancen nu. Hop med på begynderprogrammet her i første del af vores løbeskole. Så løber du let og sikkert 5 kilometer om 12 uger.

24. marts

Bliv bedre og hurtigere til at løbe, med dette løbeprogram

fit's løbeskole: Kom i form til 10 km eller bliv hurtigere

10 km. Det lyder måske langt men det er en skøn og helt overkommelig tur for dig, der har styr på de 5 km. Se her, hvordan du gør 10 km til din nye favoritdistance, og hvordan du får ekstra fart i løbeskoene, hvis du allerede er i gang.

02. marts

løbeprogram, hurtigere, intervaller

Boost din form og din forbrænding

Træn mindre, og bliv både hurtigere og sundere. Løsningen er måske 10-20-30-træning, der går for at være verdens bedste og nemmeste løbetræning. Vi har forhørt os hos eksperterne, om det nu kan passe.

18. februar

løbeprogram

Løb 5 km på 8 uger: Sådan gør du

Tænk, hvis du holdt op med at tale om at komme i bedre form og i stedet gjorde noget ved det. Hvis du slukkede computeren, hoppede i dine gamle løbesko, fløj ud af døren og løb en tur. Vi har lagt en plan...

22. marts

løbeprogram

Sådan kommer du til at løbe maraton

Drømmer du om at løbe en maraton, så får du her løbeprogrammet for, hvordan du kan løbe fra 6 km til 1 maraton på 16 uger. Det kræver ambitioner, rygrad og jernvilje – både når det gælder træningen og selve maratonløbet. Er du frisk på at tage udfordringen op sammen med os?

21. marts

løbeprogram

Sådan kommer du til at løbe maraton

Drømmer du om at løbe en maraton, så får du her løbeprogrammet for, hvordan du kan løbe fra 6 km til 1 maraton på 16 uger. Det kræver ambitioner, rygrad og jernvilje – både når det gælder træningen og selve maratonløbet. Er du frisk på at tage udfordringen op sammen med os?

28. april

løbeprogram

Løb 10 km på 8 uger

Er du næsten lige begyndt at løbe, kan 10 kilometer godt lyde som en uendelig lang distance. Men det er slet ikke så håbløst, som det måske lyder.

03. september

løbeprogram

Løb en hurtigere 10 kilometer

Er du allerede nået op på 10 kilometer, men vil gerne være hurtigere, så er der hjælp at hente. Succesopskriften lyder på fartleg, intervaltræning og bakketræning jævnt fordelt imellem dine længere distanceløbeture. Det gør ondt og kræver vilje, men bare 8 ugers målrettet træning vil gøre en mærkbar forskel. Sæt i gang!

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Læs mere

Ok