-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Pernille Rosendahl trækker stikket: "Jeg har løbet alt for stærkt"
Det er med et tungt hjerte, at sangerinden aflyser touren "Pernille og Modersmålet", der lå i perioden oktober og november.
Pernille Rosendahl, 53, skulle have givet den gas på scenen i løbet af efteråret, men nu er den kommende tour aflyst.
Artiklen fortsætter under videoen:
Det skriver sangerinden på sin Facebook-profil, hvor hun også giver udtryk for, at det er med tungt hjerte, at hun aflyser sine optrædener.
– Jeg må meddele, at min kommende tour desværre er aflyst. Jeg havde glædet mig usigeligt til at stå på scenen, synge sammen med kor over hele landet og møde jer på de spillesteder, jeg holder så utroligt meget af. Netop derfor er beslutningen ekstra svær. Især fordi jeg ved, at mange af jer har set frem til koncerterne, skriver hun.
Videre sætter hun også ord på årsagen til aflysningen.
– At gennemføre en tour er en stor opgave, og en kombination af at have løbet alt for stærkt, alt for længe, samt uforudsete udfordringer gør, at jeg bliver nødt til at træde et skridt tilbage, lyder det.
Efter en pause håber sangerinden på at komme tilbage med fornyet energi.
– Jeg håber på jeres forståelse for, at jeg har brug for at passe på mig selv nu, så jeg på sigt kan vende stærkere tilbage og igen dele musikken med jer, afslutter hun.
Tidligere har sangeren stået i spidsen for musikgrupperne Swan Lee og The Storm.
Fra 2010 til 2012 var Pernille Rosendahl dommer i talentshowet "X Factor" på DR1.
Siden 2016 har Pernille Rosendahl primært udfoldet sig som solo-artist og musisk aktivist.
Du kan se hele opslaget lige her: