-
Midt i bogsuccesen: Janni Ree udsat for tyveri
-
Sådan holder Janni og Jeppe sig i form: "Dem, der boller sammen, holder sammen"
-
Peter Asschenfeldt fylder 70 år: Pension og flytning i sigte
-
Janni Ree afslører stor nyhed
-
Janni Ree taler ud: Han var alkoholiker
-
Janni Ree skriver ny bog om mænd: Adskiller sig fra tidligere bøger
-
Janni Ree i ny stor satsning
-
SE VIDEOEN: Janni Ree skræmt fra vid og sans
-
Janni ramt af alvorlig sygdom: Hoster blod op
-
Nu sker det endelig: Janni og Karsten sammen igen
-
Mere på vej: Linse vender tilbage til krimiuniverset
-
Tilbage på tv: Linse Kessler havde ét krav til produktionen
Rachel afslører: Har ikke set Thomas siden "Vild med dans"
Thomas ville hjælpe Rachel med at finde kærligheden efter "Vild med dans", men de har slet ikke set hinanden, siden programmet rullede.
Da "Ågang 0"-stjernen Rachel Ellebye indtog Danmarks største dansegulv i vinter, var det blandt andet med et håb om at blive mere selvsikker og måske endda danse sig ind i armene på en ny flamme.
LÆS OGSÅ: "Årgang 0"-Stephanie efter skilsmissen: Stor forandring
Sidstnævnte var da også noget, som Rachels "Vild med dans"-dansepartner Thomas Evers havde sat sig for at hjælpe hende med. Han ville nemlig gerne have hende på datingappen Tinder, så hun kunne møde sin udkårne på samme måde, som Thomas mødte sin.
- Det var jo der, jeg mødte Seiphor (Thomas' forlovede, red.), så det kan være, vi skal oprette en profil til dig, så kan jeg være med til at sidde og swipe, lød det fra Thomas, der tilbage i november gæstede podcasten "Marcus og Realitypanelet" sammen med Rachel.
Men det er altså ikke blevet til meget hjælp fra Thomas. Faktisk har den 24-årige "Årgang 0"-stjerne slet ikke set ham, siden de dansede sig til en flot fjerdeplads i programmets 21. sæson.
Det afslører hun, da HER&NU møder hende på den røde løber til lørdagens Reality Awards.
- Jeg har haft det rigtig godt efter "Vild med dans", det var en crazy oplevelse, men jeg har faktisk slet ikke set Thomas siden, fortalte Rachel.
LÆS OGSÅ: Efter "Gift ved første blik": Så hårdt har det været
Selvom hun ikke lagde skjul på, at hun syntes, det var ærgerligt, at hun ikke har set ham siden programmet blev sendt, er hun dog ikke meget for at indrømme, at han skulle hjælpe hende med sit kærlighedsliv.
- Der sker intet nyt med mit kærlighedsliv, men det han også primært skulle hjælpe mig med, var hvordan jeg skulle rette ryggen, sagde Rachel, der trods alt har fået mere selvtillid efter sin medvirken i programmet.