-
Laurids og Sofie afslører deres fremtidsplaner
-
Sofie takker nej til reklamejobs efter "Bachelerette"
-
Anton fra “Bachelorette” jubler: Nu er vi kærester!
-
To timer efter hjemkomst: Laurids tvunget til at rejse ud af landet
-
Det tænkte Sofie under kysset med Oliver
-
Winnie Topp efter operation: Giver status på helbredet
-
Hvor sødt! Sådan har Laurids og Sofie foreviget minderne fra "Bachelorette"
-
Petra forklarer: Derfor bliver "Bachelor" fravalgt til fordel for "Bachelorette"
-
Carl-Emil havde særlig kvinde med på rød løber
-
Simon om kærligheden efter "Bachelorette": Jeg har lidt kørende
-
Se alle billederne: Så vild var "Bachelorette"-finalen
-
Adam afviser Reddit-rygter
-
Mie og Adam gik fra hinanden efter seks måneder: Derfor taler de ikke sammen i dag
-
Adam blev væk fra finalefesten: Nu forklarer han årsagen
-
Gravide Mille Funk stråler på rød løber: Starter mødregruppe med Jenna
-
Sofie Martinusen afslører sød historie bag nyt look
-
Lauritz fandt kærligheden i flyet på vej hjem fra "Bachelorette"
-
Adam udeblev fra "Bachelorette"-finale: Nu reagerer Mie
-
Mie og Adam blev kærester efter "Bachelorette": Sådan går det i dag
-
Adam ked af det efter brud: "Jeg blev chokeret"
Wozniacki rasende efter Wimbledon-kamp: Brokkede sig til Kronprinsen
Kronprins Frederik kunne heldigvis få et smil frem hos den utilfredse tennisspiller.
Caroline Wozniacki fik en elendig start på årets Wimbledon. Den nygifte tennisstjerne måtte i al hast forlade den villa, som hun havde lejet i forbindelse med turneringen. Den var alt for beskidt. Og da hun skulle spille den første kamp, viste det sig, at banen ikke var optimal.
Selv om hun vandt over spanske Sara Sorribes Tormo, var hun alt andet end tilfreds, da kronprins Frederik bagefter lykønskede hende.
– Jeg har aldrig oplevet en så langsom bane i min karriere. Selvfølgelig er jeg glad for at være videre, men jeg skulle lige i gang, svarede Caroline ifølge B.T., da Frederik sagde ”Hvor er du god”, til hende.
LÆS OGSÅ: Prinsesse Märtha Louise chokerer: Forelsket i biseksuel shaman
Artiklen fortsætter efter videoen, hvor Caroline Wozniacki fortæller om sin ledgigt-sygdom
LÆS OGSÅ: Jonass undrer sig: Har Anne faket sine orgasmer?
Han bemærkede straks, at hendes stemme var anderledes end normalt.
– Er du forkølet, eller har du bare festet for meget i forbindelse med dit bryllup, spurgte han.
Og det fik Caroline Wozniacki til at smile.
– I øjeblikket er den bare lidt ru, svarede hun, inden hun fortsatte ud til omklædningsrummet.
LÆS OGSÅ: SE BILLEDERNE: Ung mor har fået nye tænder
Stemmen kan måske være røget, fordi Wozniacki skulle skændes med udlejeren af den villa, som hun og familien skulle bo i under opholdet. Her måtte hun opgive at sove i et af de fem soveværelser og i stedet lægge sig på en sofa i stuen, fordi værelserne var ”alt for ulækre”.
Selv om udlejeren straks sendte et rengøringshold, flyttede Wozniacki i stedet på hotel.
– Det var for sent, og ærlig talt tror jeg ikke, det var muligt at rengøre huset, slog hun fast overfor B.T.
Se alle billederne i galleriet øverst i artiklen